Administration, handel och varuhantering

Nynäshamns anpassade gymnasieskola
Nynäshamn

Administration, handel och varuhantering på Nynäshamns anpassade gymnasieskola

Program och projekt som utvecklar

På Nynäshamns gymnasium kan du läsa du det nationella programmet för administration, handel och varuhantering.

Du får lära dig att planera och arbeta utifrån ett projektorienterat arbetssätt. Vi går från idé till genomförande, och tillsammans tar vi det vidare till ett färdigt resultat, marknadsföring och även försäljning. På så sätt bygger vi stolthet och insikt om din egen förmåga samt förståelse för vad man kan åstadkomma i samarbete med andra.

Det finns också möjlighet att läsa ett individuellt program anpassat efter just dina förutsättningar.

Praktik som gör skillnad

När du gått klart programmet för administration, handel och varuhantering kanske du vill arbeta inom handel eller administration. Praktiska erfarenheter är värdefulla och hjälper dig att förstå och förbereda dig inför arbetslivet efter skolan.

I de nationella programmen ingår 22 veckors praktik, och på de individuella programmen formas praktiken utifrån dina behov och önskemål.

Programmet för administration, handel och varuhantering

På det fyråriga nationella programmet får du grundläggande kunskaper inom administration, handel och varuhantering. Utbildningen har yrkesinriktning och dessutom kan du läsa programfördjupning och även göra individuella val.

Ta kontakt med skolan

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill veta mer om Administration, handel och varuhantering så kommer skolan att kontakta dig.

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämpas.

Skolrecensioner

Snittbetyg: 0

Baseras på 0 recensioner

Recensioner publiceras enligt vår recensionspolicy.
Det finns inga recensioner skrivna.

Kontaktuppgifter till Nynäshamns anpassade gymnasieskola

Nynäshamns anpassade gymnasieskola