Plats:
Gör en intresseanmälan

Nynäshamns anpassade gymnasieskola

På Nynäshamns anpassade gymnasieskola är ditt lärande och din utveckling i fokus. Det utgår alltid från dina förutsättningar och behov, i en miljö som är öppen, trygg och respektfull.

Ditt lärande och din utveckling är det viktigaste för oss. För det krävs att du får undervisning av skickliga lärare, och att undervisningen utgår från de förutsättningar och behov du har. Att du känner dig trygg och kan vara dig själv är grunden för din personliga utveckling.

Här hos oss befinner du dig i ett mindre sammanhang där alla känner alla, men får samtidigt möjlighet till gemenskap och utbyte med övriga elever och program.

Individuella program

Kontakt

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill bli kontaktad av Nynäshamns anpassade gymnasieskola.

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämpas.

Recensioner

Recensioner publiceras enligt vår recensionspolicy.

Hitta till skolan

Kvarnvägen 4